Indrumare si monitorizare
In momentul producerii unei daune, toate operatiunile legate de la deschiderea pana la finalizarea dosarului se fac sub indrumarea si monitorizarea noastra, pana in momentul obtinerii indemnizatiei de despagubire cuvenite contractual.
In cazul in care apar neintelegeri in instrumentare, beneficiati de intreaga noastra expertiza si suport pentru solutionarea amiabila.
Un reprezentant Gelias Broker va va acorda asistenta pentru:
- consiliere in cazul in care are loc un eveniment cu risc asigurat pe o polita de asigurare, masurile care trebuiesc luate imediat;
- informatii cu privire la centrele de dauna ale asiguratorului (pentru asigurarile CASCO si RCA);
- informatii cu privire la procedura si documentele necesare deschiderii dosarului de dauna;
- informatii cu privire la service-urile agreate de asigurator cat si modalitati specifice de despagubire;
- asistenta pana la finalizarea dosarului de dauna
Pentru orice informatii legate de daune ne puteti contacta telefonic sau pe adresa de e-mail office@gelias.ro.
In cazul in care evenimentul s-a produs in afara teritoriului Romaniei asiguratul este rugat sa anunte telefonic sau prin e-mail Gelias Broker pentru a primi indicatii cu privire la modul de rezolvare a cazului.
Este foarte important de retinut faptul ca daunele trebuie anuntate la asigurator intr-un termen de 1 pana la maxim 4 zile. Contactand un reprezentant Gelias Broker in scurt timp de la producerea daunei, veti evita situatii posibile de refuz al despagubirii din partea asiguratorului.